WINDOW.

Jag har varit ganska flitig idag måste jag säga. Även om det verkligen inte känns som att jag har gjort ett piss, har jag hunnit med matteläxan, tränat på gitarrläxan och spanska glosorna och skrivit lite mer än en sida på min kriminalberättelse. Jag har också hunnit med att nörda mig framför både datorn och tvn, plus att jag har ätit middag

Idag gick jag tillbaka till skolan ett tag innan skolan började. Hade inget att roa mig med hemma ändå. Jag och Emma följde med "F:arna" till bilden och roade oss med dem till slöjden började. Gjorde något grejs med en dragkedja och that's it. En ruta hann gå sönder under den lektionen, och jag förstår inte hur ömtåliga fönster det är alltså. Olle hade tydligen bara "dunkat" huvudet mot den (som många säkert har gjort någongång) och så pang, gick ena sidan sönder. Måste ju ha varit en spricka eller något sen tidigare.Tyckte iallafall synd om honom då.. Avslutade dagen med svenska idag och skrev inte så mycket måste jag säga. Har iallafall kommit fram till brottet i berättelsen, fast brottslingen har bara hunnit dyka upp. Jag förstår om ni inte förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0