THOUGHTS.

Hej&hallå, upp i det blå. Blev bara att se en snutt av P3 guldgalan igår. Såg på någon halvbra film istället, lite kul var den väl kanske. Idag var planerna att fara till systeryster men hon spydde, och fick väl magsjuka stackarn. Magsjuka är verkligen usch. Så vi brummade till mormoran en sväng istället. Har sysslat med lite tvtittande och mattejobbande sen vi kom hem. Matte är verkligen också usch. Nu sitter jag här med de engelska glosorna framför mig. Är ju svårare när vi ska ha muntligt, för då ska man beskriva orden. Annars är det ju som bara att lära sig stava dem och så är det klart. Jag orkar inte hålla på och tänka hela tiden. Efter skolan imorgon ska jag umgås med Sandra. Eller umgås och umgås, vi ska träna på gitarrläxan tillsammans, hehe. Snart ska jag ta ett skutt in i duschen, ska nog äta en kaka mamma bakade igår också. Nyttiga klubben, kom och hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: susan

Ha en trevlig söndagskväll :)

2009-01-18 @ 22:44:34
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0