TÅRTA.

Jag har just vaknat efter en tupplur på soffan. Min vänstra kind är ganska knallrosa efter att jag har legat med den sidan mot kudden. Blir förresten inte att fara till Sandra ikväll, hon blev sjuk stackarn. Jag och Anna ska iallafall och äta med pappa någonstans, om ett tag.

Skoldagen idag började med musik, vi spelade I feel good, om det är det rätta namnet? Fortsatte med nolab och smällde bubblor, huhu. Sen hade vi åttio minuter so, gjorde mest frågor. Sen hade vi lunch, och sen no där vi hade en tävling på läxförhöret. Vi var i lag, och jag var med Elin, Tom och Jeff. Den sistnämnda sa "tänk om någon svarar ben", och Elin kontrade med "tänk om någon svarar tårta". Det låter kanske inte så kul men jag och Elin fick varsitt anfall (skrattanfall!) Efter det hade vi matte och slutligen slutade vi. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0