SOVASOVA.

Våran första lektion var musik idag, och jag måste meddela att det var mycket kul! Sämre var det att jag fick springa till skolan, nog för att det är typ tvåhundra meter men ändå. Skoldagen var för övrigt väldigt jobbig, som alla andra fredagar. So, no och matte efter varandra. Gick hem med Mikaela och Emma efter skolan. Skulle vara med dem men jag blev jättetrött när jag kom hem. Så trött att jag somnade i soffan och sov middag i ungefär två och en halv timme. Det hade min syster tydligen också gjort. Har sett Let's dance ikväll, tycker ärligt talat att det är skönast att vara hemma och ta det lugnt på fredagar. Efter en skolvecka brukar jag bli rätt trött. Speciellt nu när jag inte kan somna på nätterna. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0