SKRIDSKOR.

Hallå. I just denna minut har jag varit hemma i trettiotvå minuter (15.32). Har hunnit suga i mig en smoothie med sugrör och ska åka till träningen om circus 10 minuter. Jag tänkte försöka vara lite nyttig den här veckan, (smoothie är ju inte onyttigt!) och än så länge så har det gått ganska bra! Har inte ätit/druckit något typiskt onyttigt som godis, kakor, chips, läsk osv än. Fast i och för sig så är det bara tisdag, men det ska nog gå bra det här, hehe. Skoldagen idag har varit helt okej. Vi åkte skridskor på idrotten, och tro det eller ej, det var inte tråkigt. Inte min favoritsyssla, men med roligt folk kan det helt enkelt inte bli annat än roligt. Träningen slutar kvart över fem och då ska jag raka vägen hem och äta, duscha och kanske göra bort matten. Kan hända att jag skriver senare. Beror på om jag har något att skriva. Ganska logiskt, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0