NO.


Jag vill ha sommar, NU.


Todeloo. Skoldagen började med spanska och vi gjorde inget som behöver återberättas här. Alltså, vi gjorde inget speciellt, rättare sagt. Vi hade hål en timme efter spanskan, och sen engelska. Gick efter halva engelskan, gitarrspelande stod på mitt (och Sandras) schema. Idrott därefter. Våran lärare där kom nästan tio minuter för sent. Och jag säger som jag sa tidigare idag; skulle det vara vi som kom sent så skulle dem allt sätta frånvaro och bli lite irriterade kan jag tro. Avslutade med svenska, började skriva på en kriminalhistoria. Det blev inte bra. Hade ingen som helst fantasi. Skrev circus fem meningar på 40 minuter. Bra jobbat alltså. Skyndade mig hem när vi slutat, tryckte i mig två mackor, bytte om och sen begav jag mig till träningen. Känns bra att vara på banan igen. Har levt alldeles för ohälsosamt undet hösten och vintern. Fy på mig. Nej, nu ska jag ta tag i noläxan som jag har gruvat mig för hela dagen. Uschuschusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0