Never think.

Hellå. Måste meddela att jag såg The Notebook för första gången igår, den var mycket bra måste jag hålla med alla om. Somnade gjorde jag vid 3, vilket var mycket illa i och med att jag ställt klockan på 6 och vi hade samling till match 7.15. Men jag vaknade för fan inte av klockan, utan vaknade 8.30 (hur nu det kan komma sig). Så jag missade alltså första matchen, men sen skjutsade Emmas snälla mamma mig till Arcus. Min mamma hade nämligen inte vaknat då. Men jag hann iallafall spela alla matcher utom en idag. Och vi vann 2 och förlorade 3 (inräknat med den jag inte spelade), det var väl inte så bra, men jag tillbringade iallafall dagen med härliga flickor, heuheu. Jag kom hem ungefär halv sju så jag har bara hunnit äta och sitta här. Ska nog bege mig mot duschen alldeles strax. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0