Let me sign.



Blev på sätt och vis som jag sa igår, jag var hemma. Fast vid det tillfället menade jag hemma som hemma utan kompisar. Men så blev det inte, och inte var jag ett dugg ledsen för det. Träffade Elin och Emma på Konsum och så gick vi till mig och spelade spel och hade det trevligt. Jag filmade Elin och Emma, den bästa var ju "Per Ledin är gay.. och han har ingen grej", haha. Humor på hög nivå eller?
Dagen min har varit en sån där slödag. Bara varit hemma och till största del suttit vid datoren. Vaknade klockan ett också. Illa det, har samling för match 7.15 imorgonbitti. Mysigt. Men jag kommer nog ändå inte kunna spela något nästan, inte tränat på år och dar ungefär. Men de behövde tydligen folk, och någon minut ska jag väl kunna härda ut. För tillfället lyssnar jag på bra och lugn musik. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0