En sill som ätit en hoppkräfta.

Nu tänkte jag ta mig lite tid att skriva några tråkiga meningar här. Det var ju trots allt drygt 2 dygn sen (det stod att senaste inlägget var skrivet för 1 dag och 22 timmar sen). Vilket alltså betyder att jag skrev söndagkväll. Min Twilightmani har fortsatt och jag har läst ut både Om jag kunde drömma och När jag hör din röst. Jag läste hur mycket som helst igår, först det jag hade kvar av första boken och sen en hel del av den andra (som jag läste ut idag). Efter att jag läst idag så blev det duschen, tv och sen kom Sofi, Anders och Elias förbi. Vi åt palt och spelade Rappakalja, det var mycket roligt. Det var ett ord som hette Rödåt eller något och den rätta beskrivningen var "En sill som ätit en hoppkräfta och blivit röd om magen". Det skrattade vi åt ska jag meddela. Förresten så är jag lite deprimerad över att skolan börjar på torsdag. Det betyder alltså en ledig dag till, huvva. Jag har verkligen inte spenderat de två senaste dygnet på ett bra sätt. Bara skuttat runt här hemma (när jag inte legat i sängen och läst förstås).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0