FLÄTA.

Tjoho. Träningen idag gick väl lite bra och lite dåligt. Jag tycker iallafalla att det är roligt med fysträning. Vet inte riktigt varför. Negativt är att jag fick sånnadär brännsårsaktiga saker på båda knäna. Plus att jag får någon mystisk huvudvärk när jag sitter i 90 grader, haha. Har väl inte sysslat med så mycket sen jag kom hem. Är väldigt glad över att jag har gjort klart musikläxan iallafall. Har duschat för ett tag sen och nu ska Anna göra en utåtbakad eller inbakad fläta i mitt hår så det blir vågigt imorgon. Tänkte inte orka tvätta håret innan jag ska till Sandra förstår du. Hon fyller ju fjortis imorgon så då ska vi dit och ha partyparty. Presenten till henne är bäst! Vi hörs. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0