EN DAG PÅ STAN.


Tjoho. Idag har jag varit på stan i sisådär sjuttioelva timmar. Iallafall från circus elva till strax efter åtta. Jo, det var ganska jobbigt.

Vi hade bara två lektioner idag, slutade klockan tio. Var grymt skönt. Nackdelen är att det känns som att det är lov/helg redan nu. Men jag ska ju tyvärr till skolan imorgon. Jag gick först på stan med Emma, Emmelie och Elin. Sen kom Angelica. Efter ett tag träffade jag systrar + lilla Elias och vi åt lunch. När klockan var vid fem så kände jag att jag inte orkade fara hem, för jag skulle till Kulturens hus. Så jag slog en pling till Sandra, gick till henne, köpte en drickyoghurt på Statiol och sen gick vi till Kh och var där ungefär två timmar innan det började. Vi + en massa andra lyssnade på körer från 6 olika skolor. Sjukt vad vissa var bra på att sjunga alltså.

Förresten så inhandlades tröjan ovan idag. Den är blå- och vitrandig, vilket inte syns på den svartvita bilden. Köpte även en del av presenten till Sandra och en bok till biblioteket. Jag lånade en bok för ungefär ett år sedan, hade den på skolan och sen var den försvunnen. Men jag hade ändå tur. Egentligen ska man betala 200 kronor om man tappar bort en bok. Jag köpte en bok på bokrean för 19.50, hehe. För tillfället gruvar jag mig inför klassikern imorgon. Fyfan vad jobbigt det kommer bli alltså. Jag säger godnatt redan nu. För något mer skriver jag inte idag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0