THE LONELINESS BROKE INTO TEARS.

Hola! Igår lektes det med Emmelie, Elin, Sandra och Mikaela hos Emmelie på dagen. Såg What happens in Vegas och roade oss på diverse sätt. For tillbaka till Emmelie på kvällen för att umgås med alla utom den sistnämnda. Hade med mig nybakade scones och vi satt ute på Emmelies altan och åt det, hallon-och-blåbär-muffins och rulltårta. Tjockt men gott. Var ute tills det blev för kallt och sen gick vi in och pratade om allt mellan himmel och jord. Som det brukar vara. När jag kom hem började jag se en film med syster men, inte helt ovanligt, så somnade jag lååångt innan slutet.
Idag vaknade jag av alarmet 9.45. Då åt jag frukost och gjorde mig klar och sen följde jag syster till Kvantum. Någon hade kommit på den (o)smarta idén att bjuda på surströmming vid ingången, vilket resulterade i surströmmingslukt både ute och i hela butiken. Andades endast med munnen under våran vistelse. Efter Kvantum svängde vi förbi på Interflora för att Anna skulle lämna blommor och sen handlade vi på Willys. Vid två - halv tre hoppade jag upp på cykeln och cyklade till Emmelie i regnet. Umgicks med henne och Elin ett tag innan jag for hem. Ska spendera kvällen hemma, känns faktiskt skönt. Något som inte känns fullt lika skönt är att det är bara en helg kvar innan allvaret börjar igen. Hujedamej.

Kommentarer
Postat av: malin!

nu börjar skolan snart!

2009-08-21 @ 02:56:40
URL: http://malinjohanssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0