CAUSE I KNOW WE CAN MAKE IT IF WE TRY.

Igår var jag verkligen ute i god tid. Redan kvart över elva träffades jag, Elin och Emmelie och cyklade genom blåsten in till stan. Var orolig över att jag skulle hitta mer än mina pengar räckte till. Pffft, köpte ingenting alls. Var ändå en trevlig stadstur med de ovannämnda, Sanna, Jenny och även Natalie ett tag. Cyklade hemåt i blåsten, som mer eller mindre utvecklats till storm. Jag umgicks med Mikaela på kvällen. Var ute, gjorde hål i varandras öron, samt såg på ett Bertavsnitt och lite av Living with Michael Jackson.
Idag blev det ännu en stadstur, denna gång med mamma och Anna. Inhandlade ett par jeans som jag provade igår. 199 kronor på BikBok, good price - me like. Dom måste givetvis fållas upp som alla jeans jag köper måste. Kan inte kalla mig själv långben direkt.
Nej, nu ska jag snart bege mig mot Konsum och träffa brudar och sen ska vi se film hos Elin tror jag. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0