X.


Idag var det back on track på skolan igen. Kändes riktigt tungt på morgonen. Dagen var ändå rätt underhållande, även om trötthet och huvudvärk smög sig på under dagen. Vi fick sluta tidigare, tjugo i två, så det var ju skönt. Har inte gjort mycket sen jag kom hem - suttit vid datorn, sett på topmodel och legat några minuter på spikmattan. Trots att vi har haft den i x antal veckor så var det bara den tredje gången jag låg på den. Jag kan som inte bara ligga rätt upp och ner och ta det lugnt, blir rastlös på en gång - tyvärr. Kvällen bjuder inte på något spännande vad jag vet. Ska kanske ut och promenera med mor min, vi får se vad som händer och fötter.

Förövrigt så är jag less på mitt bloggnamn. Jag menar, "sssssara", hur kul är det på en skala? Men det känns så jobbigt att börja byta blogg och det, trots att jag har ett helt okej namn på hjärnan. Det här är ju trots allt min tredje blogg, så att byta igen känns inte så lockande. Men den som lever får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: haha ja visst gör det :o

2009-04-20 @ 21:18:45
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/
Postat av: rl

Vad för namn? :D

2009-04-20 @ 22:48:55
URL: http://relu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0