WALK.

Jag och mamma var en sväng på Lulebo och kollade på tapeter. Jag vill helst ha bruna tapeter + en fondvägg. Men idag hittade jag ett par som var vita med svart mönster, rosemönster var det nog. Jag vet inte om det skulle passa så bra med bruna tapeter och den tapeten, så därför vet jag inte riktigt hur jag ska ha det. Vi bestämde oss inte idag iallafall, Anna ska väl också kolla på tapeter någon dag. Vi for också en sväng på en second hand-affär. Jag tycker att det är lite läskigt med begagnade saker, köpte iallafall ingenting.

När vi kom hem så mixade jag en smoothie och sen gick jag och mamma ut på en promenad. Vi gick i cirka en timme och en kvart, det behövdes.

Ikväll blir det att umgås med hela gänget, härligthärligt! Jag tror det var ett tag sen vi var alla. Får se vad vi hittar på, vi brukar lyckas ha kul även om vi inte gör något speciellt. Nu ska jag se topmodel, tror det börjar klockan fyra. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0