RYCKIGT INLÄGG.

FREDAG - 6 inlägg
LÖRDAG - 1 inlägg.
Anledningen är enkel. På fredagen tillbringade jag den mesta tiden framför datorn, igår satt jag knappt vid datorn.

Strax efter att jag skrivit igår hörde Mikaela av sig och jag gick ut en sväng med henne. Sen gick vi in till henne och jag stannade där till strax före ett. Vi såg film och sjöng, höhö.

När jag kom hem och borstade tänderna slant jag på något sätt så att jag bet ashårt i tandborsten. En tand blev lös och jag vet inte om det är en permanent eller en mjölktand. Det är illa med mina tänder för tillfället.

Idag sker det nog inte speciellt mycket. Kanske går ut på en promenad eller något. Vi får se vad som sker. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0