OH HAPPY DAY!

Hallåhallå.
Den här dagen har varit bra och den kommer förhoppningsvis och troligtvis fortsätta vara det. På skolan spräckte jag mina svarta jeans när jag jonkade, det var skickligt tyckte jag. Vi slutade 11.15 och då kutade jag + Elin, Sandra och Emmelie till bussen. På stan köpte jag 3 par örhängen för tjugofem mynt och present till syster. Efter ett tag på stan joinade Emma och Mikaela oss och vi vandrade till Willys där vi inhandlade onyttigheter för kvällen. Kvällen ska spenderas hos Angelica med de ovannämnda, efter ändrade planer (vi skulle först vara hos mig).
Nu har jag nyss duschat och ska sy om en klänning lite. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0