JACKA.

När jag kom tillbaka till skolan så hade vi som sagt engelska. Gick igenom massa stjärntecken, vad det nu ska vara bra för. Ingen gitarr blev det heller, Lars var inte där. Sen hade vi idrott på konstgräset. Vi spelade fotboll och det var inte så kul idag. Kan ju ha berott på att jag kände mig lat och inte gjorde så mycket på planen, haha. Efter idrotten letade jag Sandras mobil tillsammans med henne, men den fanns ingenstans. Man får ju hoppas att stackarn hittar den. Vi avslutade med svenska och fick tillbaka provet, jag hade maxpoäng och det kändes muy bien.

Efter skolan kom Emma till mig, en liten stund senare kom även Mikaela. Vi satt bara vid köksbordet och surrade och svamlade. Det var iallafall trevligt.

Förresten så kom min jacka och "skinn"jacka idag. B-e-s-v-i-k-e-n blev jag. Den blå jackan såg ut som en regnjacka, det var typ en regnjacka. Och skinnjackan var någon mystisk färg och så var den jättekort också. Så dom får ellos tillbaka och så får jag gå en sväng på stan någon dag istället. Så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0