HOLA! YOU STINK FOOD.

Tjenis.
Idag var det en helt vanlig tisdag på skolan - nästan. Den enda skillnaden var att jag och Elin fick slava som elevservice. Det var inte så underhållande. Mat började jag lukta också, och det är nästan det värsta jag vet.
På idrotten var vi x antal flickor med bara shorts utomhus. Jag hade med mig underställ men eftersom att jag trodde att det var idrott inomhus så hade jag inte tagit på mig det, och jag hann/orkade inte springa in och dra på mig dem.
Annars har dagen inte bjudit på så många händelser. Vi har varit ner i källaren för ett tag sen och tagit upp cyklarna. Och om en stund ska jag duscha. XOXO ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0