HELLRE MUSIKAL.

Jag har redan slutat jag, för ungefär en timme sen till och med. Min klass skulle på en musikal, men eftersom att jag ska till tandläkaren 11.05 kunde jag inte följa med. Det känns tråkigt, jag hade mycket hellre gått på musikal än till tandläkaren.
Dagen började iallafall med noprov och det känns som att det gick ganska bra. Svarade på allt, var osäker på en del. Sen fikade vi lite och sen slutade jag som sagt. Gick förbi biblioteket och lämnade igen tre böcker och lånade tre nya. Jag är läslus/boknörd - whatever.
Om en halvtimme ska jag alltså till tandläkaren. När jag kommer hem ska jag äta pastasallad från igår. Good to know. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0