GLASSLUNCH.

Idag var det åter igen skola efter en alldeles för kort helg (som vanligt). Det var ganska oseriösa lektioner för min + Elins, Sandras och Emmelies del. De innehöll viskleken bland annat.
Till lunch åt jag och Sandra glass, nyttiga klubben här. Jag måste ut och röra på mig! Men det blir väl troligtvis att simma på onsdag, bättre än inget alls iallafall.
Efter skolan har jag inte sysslat med mycket. Har glott en del på tv för ovanlighetens skull (läs: ironi). Sen kom Sofi och hennes family på ett snabbesök. Elias är en busunge, när han lär sig gå kommer han nog inte sitta still en sekund, haha.
Förresten så kan jag inte bestämma mig om jag ska göra bloggbyte, och isåfall vilket namn. Stoooora problem alltså. Hjälp uppskattas fortfarande.

Kommentarer
Postat av: emmelie

Jag tkrdu ska heta seka.blogg.se , om du byter :D

2009-04-27 @ 20:44:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0