Together we cry

Tjo. Kom just ur duschen. Har varit på träning, och det gick som inte så bra. Var trött i hela skallen ungefär. Har förresten match imorgon, mot Övertorneå. Näst sista seriematchen. Man får ju bara hoppas på vinst.

Jaa, efter att jag hade kommit tillbaka til skolan efter hålet så hade vi då slöjd. Tycker om att sy, även om jag inte är så bra på det.. Men då får jag träna, träna, träna. Sen hade vi svenska, gjorde klart personbeskrivning om Angelica, sen läste jag Linas Kvällsbok 2. Den är grymt bra. När vi ändå håller på med böcker kan jag bara säga att Bryta Om också är mycket bra. Då vet ni. Nu ska jag se Idol och sen Vem kan slå Filip och Fredrik, yeahyeah. Herrå.

du ska inte säga så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0