Pyjamas

Somnade iallafall före ett igår, duktigt va? :) Sov till ungefär halv elva idag. Har ritat lite och sett på tv. Och justja, spelat Guitar Hero. Längesen jag spelade det hemma. Provade på hard, det gick inte så bra.. Sitter fortfarande här i pyjamas, har inte orkat klä på mig idag. Blir väl kanske lagom tills vi ska äta middag eller något. Skulle inte förvåna mig. Och jag har lust att sy nåt klädesplagg! Men jag har inget tyg till det.. Så det blir väl att sitta framför skärmen ett tag istället. Rolig lördag, yess..

Kommentarer
Postat av: Josse&Jennie

Hej! Skulle du kunna göra en snygg header/design åt oss? Vi har startat en blogg tillsammans, skulle vara kul om du kund göra det =) fast vi förstår om du inte vill/kan/hartid! Mejla svaret till epostadressen där uppe.



Kram!

2008-09-27 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0