Och så var det en rubrik också

Hejhejhej!
Just nu är jag mycket trött. Kom hem från skolan vid tre-tiden, och sen dess har jag bara ätit och suttit här. Skulle ju städa mitt rum idag var det sagt. Hm.. Känns förjävla tungt så vi får se hur det blir med den saken. Hände som inte så mycket speciellt på skolan. Började med mentorstid, slutade med hälsa. Därimellan hade vi också so, matte och bild. Yeye. På hälsan när vi promenerade runt Höträsket så kom vi på en finurlig idé. Att eventuellt fara till Elins mormor och morfars stuga. Ta med lite gott, sova där och ha allmänt trevligt. Vi får se vad som händer. Måste ju vara ok för först och främst hennes mormor och morfar, och även för allas föräldrar.

Ikväll ska vi eventuellt till gårdeeen. Var bara för sjuor ikväll tydligen. Men jag lovar det inte kommer vara någon där x) Nu ska jag syssla med något annat. Vet inte vad bara..

Kommentarer
Postat av: angelica

det är klart du ska följa med och spela basket sara ;D

2008-09-22 @ 15:46:39
URL: http://paulineangelicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0