Not so fresh

Sitter här nu och är ganska ofräsch. Har varit på träning och har icke duschat än. På träningen var vi 9 personer, många som är förkylda och det just nu. Hoppas vi har folk till sista matchen nästa lördag. Men det är ju mer än en vecka kvar så det är ju mest troligt att några hinner bli friska. Träningen gick som lite sådär, var nog en ganska oseriös träning om jag tänker efter, huhu. När jag kom hem var jag sjukt hungrig så då värmde jag mat som min kära mor och en av mina kära systrar ätit. Kycklingfilé med pasta, yey. Det var gott, gott. Fast egentligen hade nog nästan vad som helst varit gott när jag var sådär hungrig, men bara nästan. Nej, nu ska jag gå och duscha innan jag blir allt för trött. Sen blir det mest troligt televisionen. Måste egentligen räkna matte, men på en fredagkväll? Noway. Får bli imorgon eller på söndag. Anyway, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0