Makaroner och pannkaka

Hallå. Har varit på skolan idag, hade fyra lektioner och slutade klockan 14. På slöjden blev jag ju något irriterad när jag skulle sprätta upp tråd och slant så det blev hål i tyget. Tur att vi slutade den lektionen strax efter det. Var med Emma efter skolan. Gick hem till mig och hämtade träningskläder och mattebok, sen cyklade vi till Konsum och köpte godis till den sjuke Angelica, for förbi henne och slutligen hem till Emma. Där åt vi makaroner med ost, och även amerikansk pannkaka som vi inte tillagade helt rätt. Sen gjorde vi lite matte, har två tal kvar av läxan. Träning har också hunnits med. Kändes som att det gick rätt trögt idag. Har sista träningen på fredag, och sista matchen på lördag. Vi ska ha avslutning lördag kväll. Har bara hunnit äta och kikat igenom den tredje (!) H&M-katalogen den här hösten. Ska alldeles strax duscha, sen se idol och göra matte. Kanske ser lite Filip och Fredrik också. Sen blir det väl att nanna kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0