"Jag vill ju spränga saker"

Tjohej!

Kom hem från skolan för ett tag sen. Har fixat lite ätbart som jag ska äta alldeles strax. På skolan hade vi musik, I love it. Och yeees, jag kunde Ulla-Bella på trummor nu. Vet inte vad jag skulle ha gjort annars, haha. Hade även no-lab innan musiken. Sandras kommentar var ju klockren. Någonting i stil med "Varför ska vi mäta? Jag vill ju spränga saker". Läxförhör på SO:n hade vi minsann också. Och mitt i det så var det tydligen brandövning. Usch vad kallt det var. Jag hade kortärmad klänning och så duggregnade det. Efter lunchen hade vi först NO, och sen matte. Lugnt slut på skolveckan kan man väl inte direkt kalla det. Hann inte riktigt klart med målet för matten den här veckan. Har 5 tal kvar. Men på no:n hann vi iallafall klart med planetgrejset.

Nej, nu ska jag äta. Har sen träning strax efter fem. Efter det kommer "de vanliga" hit. Så vi ska väl se film eller något. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0