Fotbollsavslutning

Har kommit hem för cirka en timme sen efter en mycket trevlig fotbollsavslutning. Började med att vi åt på Diamant. Det var en liten buffé och man fick ta någon kyckling, biff med bambuskott och champinjoner, och friterade räkor. Till det ris, bröd och sallad. Gott var det. När vi ätit våldgästade vi Statoil. Köpte lite candy and stuffs. Sen följde vi efter Lars och Magnus, och vi visste inte var vi var påväg. Tillslut kom vi till Golf Garden. Trodde att vi skulle spela endast minigolf, men vi gjorde någon "kamp", men 14 olika grejor. 6 golfbanor, sen var det även basket, frisbee, pistol, gevär, iq-test, skriva alfabetet på datorn m.m. Vid polishuset kom Anna och hämtade mig, och har mest suttit vid tvn sen jag kom hem. Ska kolla lite bloggar, bloggnörd som jag är, sen ska jag fortsätta se på tv. Är för övrigt sjukt trött så blir väl inte att vara uppe så länge. Säger vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0