Flickebarnen - hjärta.

Tjo. Kom nyss hem, blev en trevlig kväll med mina kära flickor. Såg en film som hette Kid Svensk, den var både bra och konstig. Mitt i filmen kom vi på att vi skulle göra kladdkake-smet, så medan bagaren Emma gjorde det 'hyprade'  vi andra till tusen. Blev hes efter det! Och jag blev sjukt rädd när det var en man vid Emmas buskar, som i själva verket bara rastade sin hund.. Fortsatte sen att se filmen och när den var slut snackade vi en hel del. Jag, Emma, Angelica, Elin och Emmelie började cykla från Emma cirkus 23.15. Sandra hade fått hämtning lite tidigare. Vid S-kurvan vinkade vi adjö till Emma och Angelica som fortsatte hem till Angelica. Och ja, sen har det inte hänt så mycket mer. Ska sitta lite till vid datoren och sen lägga mig och läsa Tillsammans - andra boken, som jag fick låna av Emmapemma. Godnatt!

Efter det här är ju allt bara en droppe i havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0