Enhjuling

Tjo. Blev att leka med några flickor ikväll. Träffade först Emmelie och Elin, sen väntade vi på Emma och när hon kom begav vi oss til Emmelie som skulle äta middag. Så vi satt och såg på när hon åt, sen gick vi ut och satte oss i garaget en sväng, haha. Vi cyklade även enhjuling, och oh så bra det gick. Hmpf. Strax efter halv åtta dök även Angelica upp, vi for till Bergsvallen en snabbis innan vi alla for hem. Såg på Hål i väggen, och i reklampausen gjorde jag chokladpudding. Och sen så åt jag det. Nu är jag sjukligt trött så jag ska tvätta bort sminket och borsta tänderna och sen fortsätta med boken jag började igår. Sen blir det sova, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0