Cykel på taket

Tjohej och tjoho. Skoldagen idag gick rätt fort, började med no, sen spanska, hål, engelska, hål igen, idrott och slutligen svenska. På idrotten hade vi maxtest, gick väl inte sådär jättebra för mig. Ville komma under 10 minuter men icke sa Nicke. Det blev 10.08. När vi slutat surrade jag med några flickebarn en stund, sen började jag gå hem. Men gick tillbaka till Emmelie och Elin som stod vid cyklarna. Frågade om Elins cykel blivit stulen men hon pekade på taket till cykelställs-grejset. Och cykeln var där uppe. Jag började skratta kan jag säga, samtidigt som jag undrar vad folk har för liv? Någon hade även brytit av stödet på Emmas cykel och placerat det på pakethållaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0