andra september

Tjenahejhallå.

Jag sa att jag kanske kommer blogga mer när skolan har börjat. Men så kan man ju inte kalla det när man börjar klockan 8 och slutar klockan 15. Hinner varken blogga på morgonen, och om man gör något efter skolan blir det ju inte heller nåt. Fast egentligen, hur många läser? ;)

Nåja. Idag har det då varit skola igen. Hade no på morgonen, fattade inte allt precis. Sen hade vi nog spanska, fick några glosor. Inte många dock, och dom flesta lärde vi oss på vårterminen. Men bara för att friska upp minnet tror jag det var. Sen hade vi hål i drygt en timme. Då åt vi, sen hade vi engelska, och efter det hål i nästan en timme igen. Sen hade vi idrott med 7a. Skulle ha friidrott men när idrotten började så började det också regna. Mindre bra. Mer bra var att vi spelade fotboll istället, först tjejer mot tjejer. Sen tjejer mot killar, blev ju rätt grötigt med två klasser på planen. Sen var sista lektionen svenska. Gjorde diagnosgrejs, rätt svårt var det ju. Fast några kunde jag allt ;> När skolan slutade tog jag, sandra, elin och angelica bussen, dom tre förstnämnda till stan och angelica till björkskatan. Jag och Sandra åt på dagobert och sen gick vi till björnen sover. Då kom Emmelie, sen gick vi runt lite. Och sen köpte vi present till Emma. Flickebarnet fyller år på söndag, 7 september.

Nu har jag skrivit detaljerat som satan, så nu får det vara nog. Adjö!

Jag hatar att det bara är jag som ser hur du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0