Ahlgrens bilar

Har kommit hem från stan nu. Skulle först träffa flickorna på Åhlens men dom var inte där när jag kom. Däremot träffade jag Amanda och Julia. Gick sen till H&M där dom befann sig, Emma, Elin och Angelica. Träffade sen Nathalie och gick på Blå Gåsen. Sen på Aurora. Jag och Emma blev jättenyfikna på en plastburk med Ahlgrens Bilar som vi var tvungna att köpa. Det stod att man skulle skaka burken innan man öppnade. När vi öppnade burken var det bara vanliga bilar. Lite besviken blev man ju då.. Fortsatte att gå omkring, sen gick vi till Kioskpirren och hyrde film. Så det blir att se film hos Emma ikväll. Gick till Kulturens Hus och väntade på bussen. När vi kom till shoppings busshållplats hade den redan gått därifrån. Så vi fick springa därifrån till Smedjan. Som Angelica sa  "Det känns som att vi har gjort det här förut."
En gång i vintras eller när det nu var så fick vi springa genom stan. Och då hoppade Emma på kryckor. Haha, vi är superduktiga på att passa tider.. Eller så inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0