15 september.

Tjohej. Blev att vakna tidigt idag, redan klockan 6! Skulle ställa den på 6.30 för att jag skulle duscha, men så råkade det bli fel. Klev ändå upp då och satt och värmde mig en lång stund i duschen. Hann även göra lite matte innan jag gick till skolan. Då hade vi mentorgrejs först, och sen SO. Efter det matte, och då fick vi även gå ut och få reda på resultaten från svenskadiagnoserna. Och jag fick rätt bra, högst, alltså 9, på alla utom en. Där hade jag 7. Efter det hade vi lunch och jag och Sandra gick till mig och åt. När vi kom tillbaka hade vi spanska, den hade redan hunnit börja. Det stod på vårat lilla schema att vi började 11.45, fast egentligenv var det 11.40. Efter spanskan hade vi iallafall bild, råkade riva sönder mitt S, så jag fick börja med ett nytt. Sista lektionen hade vi hälsa, promenerade ett varv runt höträsket då. Jag, Sandra, Emma, Elin och Emmelie gick över spången tillbaka. Det var massa vatten i början och i slutet. När skolan slutade så gick jag hem, skulle gå på Konsum men jag struntade i det. Ska fortsätta se One Tree Hill på femman nu. Hoppas ni njöt av att läsa om min mycket ointressanta dag.

Grattis på födelsedagen, pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0