En torsdag


Emma blir nog lycklig.


Hej!
Kom precis till far min. Har varit på stan idag. Var i farten tidigt, kom till stan strax efter elva. Först var det något i shopping så man inte fick komma in. Då gick tydligen larmet. Så jag gick in en sväng på Din Sko tills dom öppnade igen. Vilket inte var en särskillt lång stund. Skulle se på en jacka på Intersport. Köpte en i förrgår på Stadium men det var en annons på en jacka från Intersport idag. Tydligen var det fel i den annonsen. Den hade visats i fredags så då var dom jackorna slut. Så om jag inte skulle hitta någon annan så behåller jag den jag har. Sen ringde jag syster som jobbade och följde med och tittade när hon åt. Emma slog en pling sen och berättade att hon anlänt till staden. Så vi gick runt en sväng, gick på Björnen sover (Börje Ohlssons konditori) och fikade lite. Jag en biskvi, och Emma macka och morotskaka. Efter det gick vi till banken och Emma fixade ID-kort. Åkte hem till mig strax efter det. Hade ingenting att göra så vi slängde ihop en chokladbollssmet. Nyttiga klubben! Sen packade jag grejsimojser och strax efter det dök pappa upp. Vi handlade och sen smet vi in på Toys´R us och Anna köpte Halloweendräkt. Nu ska jag äta Luleås, eller kanske Sveriges, godaste grillade kyckling från Ica här i Antnäs. Smygreklam, hehe.


Kommentarer
Postat av: emma

men sara! :D

2008-10-30 @ 21:14:14
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/
Postat av: julia :)

antnäs affärns kyckling är askalas! :)

2008-10-30 @ 22:17:54
Postat av: MALIN J (:

inte för att skryta alls så jobbar min mor dära. :)

2008-10-31 @ 00:20:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0