Så avslutar vi med en lista.

Nämn någon som gjorde dig glad idag: Om man bara måste välja en så går det ju inte så bra..
Vad gjorde du kl 8 i morse:  Påbörjade no-lablektionen.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Läste väl någon blogg.
Det sista du sa högt: Ja. Kan det ha varit "hm". Muntert.
Vad var det senaste du köpte: Godis.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun, uh.
Vad är det för väder hos dig just nu: Höst gånger tusen. Kallt och jävligt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaoe. Vet inte.
Sover du tungt: Det är väl olika. Vaknar av väckarklockan gör jag iallafall. Oftast. 
Drömmer du mycket: Någongång då och då.
Mardrömmar: Längesen var det. Peppar peppar.
Vilket ämne är roligast i skolan: Syslöjd, bild, musik. Engelska, spanska och svenska kan också vara rätt kul. Sen finns det  vissa delar i so:n också. Låter som att jag älskar skolan.
Trivs du med ditt jobb din skola: Jadå.
Favoritklädsel: Hemma är det myskläder för hela slanten. Annars.. Strumpbyxor/leggings, eller jeans.
Favoritlåt just nu: Hm. Finns ju som mycket bra.
Vad ser du om du tittar åt höger: Dörröppning, vägg, lysknapp, medmera.
Vad gör dig glad just nu: Just nu? Tanken på att sova.
Vad ska du göra härnäst: Borsta tvänderna, tvätta bort sminket mitt, läsa och sova. Efter jag är klar med detta.
Höger- eller vänsterhänt: Höger här.
Humör just nu: Trötter.
Klädsel just nu: Leggings, klänning/tunika, stickad kofta.
Musik just nu:  Här är det tyst.
Sommarplaner 2008 2009: Ha det jävligt kul!
Hur många kuddar sover du med: En.
Spelar du nåt instrument: Inte just nu. Men ska kanske börja med gitarr, har sökt plats till det!
Morgon- eller nattmänniska: Natt!
Vilka är viktigast för dig: Min familj och mina vänner helt klart.
Bio eller promenad: Båda kan ju vara mys.
Är du kittlig: JA!
 
Stjärntecken: Fiskarna
Äckligaste insekten: Har ju som tur är inte stött på alla äckel. Men spindlar, uäe.
Vad vill du jobba som? Lite tankar på frisör. Men nja. Kan ju knappt göra flätor så.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp och ner, eller håller andan.
Vad längtar du mest efter just nu? Det kan du ju fundera över.
Hur svarar du i hemtelefonen? Hej, det är Sara!
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå? eller "Hej det är Sara"
Antal timmar sömn inatt? Sju och en halv kanske.
Vem sov hos dig senast? Längesen någon sov här. Kanske Sandra och Emma när jag fyllde år? Om jag minns rätt.
Vad ser du fram emot? Att sova.
Vad vill du ha just nu? Moneymoneymoney. Och kanske någonting mer..
Vem längtar du mest efter? !! :)
Vilken buss åker du oftast? Trean eller fyran, LLT
Vilken årstid är det nu? Autumn you know.
Anser du dig själv snygg? Vissa dagar är ju bättre än andra.
Har du varit kär? Nja. Inte på riktigt.
Är du kär nu? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0