Med andra ord

Sitter här och äter fil och müsli med fruktgrejs. Kan ju som vara bra att veta. Har haft ont i halsen, huvudet, hostat och blivit mer förkyld idag. Lite mer gnäll vetdu. Stod ändå ut hela dagen. Gick hem på ett hål och tog en Treo. Hade ingen lust att missa engelskaprovet. Emmelie, Elin och Sandra följde med och vi spelade Med Andra Ord igen. Jag och Elin vann, hehe. Känns iallafall som att det gick rätt bra på engelskaprovet. Var ordet innehålla jag inte visste bara. Vi ´hade inte ens det som glosa. Vi sa det till Sari och hon skulle tydligen inte räkna med den då. Supert!
Ikväl lblir det kanske hockey om jag orkar. Fick låna Angelicas årskort för hon hade fått sittplatsbiljett av Jakob. Tack söt! :)

Ah förresten! Den där svenska-uppgiften vi fick var att vi skulle intervjua någon äldre om hur dom hade det när dom växte upp och det. Jag får ta mormor, hon är ju typ den äldsta jag känner. 69 år, så hon är ju inte supergammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0