klockan 6

Tjo. Lite särt är det ju att jag halvsov i soffan vid sju igårkväll. Var hur trött som helst. Gick och la mig före halv nio, och jag kunde ändå inte somna förrän vid elva. Var ju trött när klockan ringde klockan 6 imorse. Jag hade bestämt mig för att stiga upp tidigt och ta det lugnt på morgonen. Jag har mina ideér. Har hunnit ha no och spanska på skolan. Har hål till 10.50 nu, så jag gick hem en sväng. Kan säga att jag inte har stor lust att gå tillbaka till skolan. Hostar som ett tok gör jag också. Och har lite ont i magggen. Usch vad jag gnäller. Gnällblogg.blogg.se kanske jag borde byta namn till. Fast jag tror jag struntar i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0