Förstår mig inte på mig själv.

Jag förstår mig verkligen inte på mig själv. Har inte kunnat träna på hur länge som helst för att jag har haft en massa huvudvärk. Så den enda dagen på ett tag, när jag inte har huvudvärk, så tränar jag inte. Varför vet jag inte.. Det blev bara inte, och fick sjukt dåligt samvete över det. Hur många tänker "öh" just nu? Jag masade mig ut strax före åtta och sprang/promenerade iallafall. Kändes ju lite bättre då ändå. Har nyss druckit en kopp té och ätit en banana och ska nog faktiskt gå och lägga mig nu. Tro det eller ej, igår hade jag lagt mig den här tiden.

Imorgon har vi no-läxförhör och ska jag vara ärlig har jag inte tränat ett piss. Det går ju bra det här. Får väl träna lite när jag har lagt mig. Ska för övrigt till tandläkaren imorgon snabbt och ta några röntgenbilder. Och klockan 17 ska jag till sjukgymnasten. Gudomligt skönt att vi inte slutar tre utan två imorgon. Sov sött folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0