Förkyld gånger 1000

Aaaah! Sitter och hostar och snorar ihjäl mig. Har blivit hur förkyld som helst. Var ändå på skolan idag. Hade no-lab och höll på med jäst. Det stank. Sen hade vi musik och spelade gitarr! Var som kul. Hade en mycket lugn so-lektion. Frågesport och sen läste jag Vinterviken / pratade. Lunch efter det. Någon soppa. Åt dock mackor. Haha, Emmelie skulle skrämma mig men skrämde en i 7C. Sen hade vi no kortare än vanligt, så då började vi också matten tidigare och fick sluta tjugo i två istället för två. Alla klasser slutade typ tidigare idag verkade det som. Stod och surrade och lyssnade med (på?) Malin, Hannah och andra innan jag traskade hemåt. Åh, måste städa. Och härligt, lov till den tredje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0