Femtonde oktober tvåtusenåtta

Hello. På skolan hade vi no-läxförhöret som jag skrev om. Var inte så värst svårt så jag tror det gick rätt bra. Vi fick göra någon enkät när vi var klara. Jag gick tio i nio för jag skulle vara hos tandläkaren nio. Fick dock komma in tio över och grejen man trycker på när man tar kort i munnen verkade krångla. Så trots att jag bara tog röntgenbilder så var jag klar halv tio ungefär. När jag kom tillbaka till skolan hade vi so, hann bara vara med där i cirkus tjugofem minuter. Blev inte så ledsen över det. Sen hade vi hål. Jag, Elin och Emmelie gick till mig och drack milkshake. Gick sen till skolan innan slöjden började. Blev klar med mitt örngott där, äntligen. Kan ju meddela att det inte blev så vackert. Sen slösade jag hela lektionen på att fundera vad jag ska börja med. En klänning vill jag kanske göra. Ville sy en svart spetsklänning men dom hade bara rosa spets. Så jag funderar på att göra en klänning med dragkedja, huhu. På sista lektionen, svenskan, var det ju inte så jobbigt. Sari var borta och det var bara en som sa vad vi skulle syssla med (läsa eller plugga till provet) och sen gick han ut. Så skötte vi ju det super också. Inte. Vi hade en trevlig lektion iallafall! Haha. Ska till sjukgymnasten klockan sjutton, mindre kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0