Fegis

Helloo.

Inte helt oväntat så somnade jag på soffan framför en konstig film igår. Jag vågade inte se något annat för det var bara läskigt på tv. Men jag är en fegis, jag vågar knappt läsa lite läskiga böcker. Så filmen handlade om två personer som mördade folk så att det skulle se ut som att dom hade tagit självmord. Kanske låter läskigt för en sådan som mig, men den var så konstig så den inte var läskig. Idag har jag inte sysslat med mycket alls. Sett på lite tv, ätit frukost och spillt ut O'boy. Idag skulle vi till mormor men jag kanske inte får följa när jag är så förkyld. Hon får inte smittas när hon ska till Umeå sa mami.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0