Vacancy

Halloj!
Jag snarkade till tolv idag. Kunde inte somna inatt, blev väl kring tretiden. Åt frukost framför filmen jag hyrde igår. Den var som ändå lite bra. Vacancy, hette den. Handlade om några som skulle övernatta på ett motell och satte på några filmer som fanns i rummet. Det var skräckfilmer och så såg de att filmerna var inspelade i rummet dom var i. Och sen hände det en massa grejer. När jag sett filmen klädde jag på mig och sånt, sen hämtade jag och mamma vinterdäcken i källaren. Vi rullade vidare till mormor där jag intervjuade henne om hennes uppväxt och det. Skolarbete alltså, inte bara för skojs skull. Kom hem därifrån för en stund sen. Har varit ner med sommardäcken och cyklarna i källaren också.

Förresten. Nu har vi fått snö i Luleå också. Lite mysigt är det allt. Förresten 2. Imorgon börjar skolan igen. Jag är inte peppad. Det är inte mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0