Garlic

Jag skrev ett inlägg igår men när jag publicerade det så blev det något knasigt. Hade ingenting speciellt att berätta ändå, bara om skolan som vanligt. Efter skolan hade jag massa huvudvärk och var trött, så jag låg i soffan och glodde på tv ett tag. Jag ville sova men inte somnade jag. Lagade "kycklinggegga" (det låter gott va? haha) till middag och Angelica kom och gjorde mig sällskap att äta det. Det består av kyckling (färdiggrillad eller filé spelar ingen roll), grädde, tacokrydda och vitlök. Sen äter man det på tacochips med gurka och tomat. Yum. Fast jag glömde sätta i vitlöken igår, hehe. Sen gick vi och mötte Sandra på Konsum. Vi var där en stund, gick och mötte Emma och sen tillbaka till Konsum. Emmelie kom också dit. Jag och Emma köpte en B&J - Fossil Fuel, det var mums. Sen gick vi hem till mig och Mikaela kom förbi efter en liten stund. Vi såg på Idol och surrade lite smått. Sen gick jag, Emma, Emmelie och Mikaela ut en stund efter att Sandra och Angelica åkt. Det var kallt så vi gick in igen circus kvart över tio kanske. Så såg vi på Idol och Idol eftersnack. Jag blev ganska glad när Johan åkte! Men den där tjejen som fick värsta hyper när han sjöng, skämma ut sig själv eller? Och sen gråta när han åkte ut som flera gjorde, det var ganska kul faktiskt. Förresten så har Robin B blivit värsta bra, och han var lite söti igår, det brukar han som inte vara, haha. Jag gick och la mig efter att Mikaela gått hem och somnade kanske tio över tolv. Idag ska jag städa och sen ska jag på hockii. Pussohej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0