Classic

Hej och ursäkta. Ursäkta att jag skrev ett kort och hur tråkigt som helst inlägg igår. Ska gottgöra mig och skriva väldigt detaljerat idag tänkte jag. Bara för att. So here we go. (Börjar med gårdagen.)

Tisdagmorgon och jag steg nog upp vid kvart över sju. Seg som jag är på morgonen så blev det rätt stressigt. Kom väl sisådär 1 minut för sent. Började med no, jobbar för tillfälligt med olika djurarter. Eller ska börja kanske man borde säga. För vi hann bara med Huimins pratande och vårat antecknande. Sen hade vi nog spanska. Började jobba med att skriva av vårat schema på spanska.. Vi hade hål ett tag, och sen engelska. Skrev klart en uppsats och började med en berättelse där vi skulle välja ett färdigskrivet slut, eller början. Hål i 55 minuter och sen var det idrott. Som jag berättat igår så spelade vi basket som var mycket roligt. Bytte om och så slutade vi med att läsa i 40 minuter på svenskan. Och sen hände något otroligt! Jag och flickebarnen begav oss till Sandra och gjorde plättar, som jag också nämnt tidigare. Sandra hade nytapetserat rum och det var sjukt snyggt måste jag säga. När vi tjockat plättar så vandrade vi till staden. Kikade runt och sen for vi hem. Jag var trött som en gås då, så jag såg bara på tv och somnade i soffan före nio. Gick och la mig då och somnade före tio någongång.

Imorse blev jag väckt av mamma någongång före sju. Steg upp fem i och duschade. Klockan hann bli rätt mycket innan jag var klar så det blev stressigt idag också. Var meningen att vi skulle ha NO men det blev att vi fick göra ett testprov i matte istället. Gick nog helt okej, hoppas jag. Fortsatte med SO och religion. Ett hål sen, gick hem till mig och spelade med andra ord, det börjar bli tradition. Slöjd var det efter det. Fortsatte på min kjol. Har ju som inte hunnit så långt än. Sen var det då dags för klassikern. Simma fyrtioåtta längder. Jag och Sandra var ju hur bra som helst och råkade missa bussen. Sprang förbi några pojkar och då hoppade min mobil ur fickan. En snäll pojke gav den mig, då sa jag tack, haha. Sen vi gick tillbaka till slöjden och sen hade vi svenska. Slutade och Sandras mamma kom och hämtade oss. Så gick vi till Pontusbadet och förklarade att vi skulle göra klassikern. Och så gjorde vi den och det gick ganska bra faktiskt. Så fyrtioåtta längder senare så sitter jag nu här och ska snart äta middag. Tjingtjo!

Kommentarer
Postat av: Vera ♥

Vilken fin header ;)!!!

2008-11-05 @ 21:26:03
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0