Upp och ner, ner och upp

Så var man hemma från ytterligare en skoldag. Visserligen så kom jag hem för drygt en halvtimme sen, men ändå. På no:n redovisade jag och Sandra om tagghudingar. Jag kände mig allmänt skrattig men det gick ändå rätt bra, förutom att jag stod och läste rätt upp och ner från boken vi gjort då. Men det var för att jag inte skulle skratta, och jag var ju inte den enda som gjorde det heller. Sen hade vi spanish och såg bara på något program. Hål+mat, sen engelska och glosförhör. Tror det gick helt okej, glömde bort ett ord där ett tag men sen dök det upp i min hjärna igen. På hålet där hade flera snöbollskrig, jag var dock inte med mycket. När jag såg Emma och Mikela var jag rätt glad för det faktiskt. På idrotten spelade vi innebandy, det var rätt kul. Brukar som inte tycka det. Läste på svenskan innan vi slutligen slutade. Ska snart äta stekt palt från igår, senare ska vi bege oss till Storheden. Pussochhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0