twentytwo

Hellu. Har nyss tryckt i mig en mandarin (clementin för att vara exakt). Måste meddela att satsumas är godast, den här var liksom hård. Intresseklubben antecknar så det ryker. Slutade klockan fjorton.nollnoll idag, innan det hade vi fyra lektioner; no, so, slöjd och svenska. På slöjden sydde jag ihop en del av min kjol, nu är det bara öppet på framsidan där dragkedjan ska vara. Och självklart ett hål rätt igenom så den går att använda. På svenskan läste vi i hela femtio minuter. Började på någon ny bok, verkar rätt så bra iallafall. Vill läsa Hur kär får man bli? nu, Angelica har snart läst ut den, då ska jag sno den! Funderade på att fara ut och springa lite, men jag tror det får bli en prommis istället så kanske jag kutar imorgon. Var för övrigt till tandläkaren idag, mina tänder var tydligen påväg. Yeahright, jag kommer ha gluggar tills jag är 22. Ska kanske dra ut en tand på nedre raden också, jag döööör. Jag har fan aldrig haft problem med tänderna tidigare. Varför ska jag få det nu? Äh, ska väl inte klaga egentligen. Tänk på barnen i Afrika var det ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0