Rugby

Tjoho. Varit på skolan till femton nollnoll idag. Hade no på morgonen, jobbade dock inte så mycket. Sen hade vi spanska läxförhör, gick nog helt okej. Ett litet hål mellan spanskan och engelskan. På engelskan fick vi ny läxa och så jobbade vi i workbook. Sen lånade jag en bok på engelska också. Jag hatar egentligen att läsa engelska böcker, men antar att utmaningar bara är bra.. På hålet innan idrotten var jag och Sandra i omkädningsrummet innan vi började. På idrotten spelade vi rugby med våra egna regler, det var kul i början men man tröttnade ganska fort. Så vi spelade Killerball istället. På svenskan läste vi och skrattade lite som vanligt. Gick till konsum efter skolan och vidare hem till mig med flickorna minus Angelica som fortfarande var hemma. Vi gjorde inte så mycket, spelade spel och tog det rätt lugnt. Jag har nu inte helt ovanligt ont i huvudet och försöker få ner en Treo. Usch, det är verkligen inte gott. Ska och hälsa på syster, bebis och Anders ikväll. Måste ju få träffa Sofisen! Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0