Poor kids.

Dagen har väl egentligen inte varit så speciell. Fick en chock när jag kom ut på morgonen, var ju hur mycket snö som helst! Går alltid i diket när jag går till skolan, idag fick jag en hel del snö i skorna ska jag påpeka. Hade helt vanliga lektioner på skolan. Mentorstid, so, matte, spanska, bild och hälsa. Alltså helt seriöst, nog är man väl lite knasig om man tvingar oss stackars barn att gå ut i värsta blåsten plus att det snöade på hälsan. Hade iskalla fötter när jag gick och när jag kom hem drack jag äcklig varm choklad. Smakade papper. Ställde mig och skalade potäter efter det och sen gjorde jag ett par julkort, hade dock ingen fantasi. Åt palt till middag och har även hunnit se lite på televisionen. Nu ska jag duscha och sen lägga mig och läsa plus träna på glosorna. Jag är trött (som vanligt dårå). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0