MR

Jag blev klar med "ett livsöde" och en bokreflektion på Vinterviken igår. Måste lämna in den, och en till reflektion innan jul. Har läst en del böcker men inte skrivit reflektioner, det är ju som inte det roligaste man kan fördriva tiden med. Aja. Idag vaknade jag upp och det var alldeles vitt ute. Så då var det vinter nu då? På skolan var det MR(Mänskliga rättigheter)-dag och det kommer fortsätta imorgon. Har kollat på film, svarat på frågor och börjat med planscher som vi ska göra klart imorgon. Sen var det tydligen något anti-mobbinggrejs som skulle ske. Nu sitter jag här med förjävla ont i halsen, har beställt halstabletter av mamma som hon förhoppnigsvis köper efter att hon har slutat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0